Jak zacvičit s rodiči : tajný deník Katie S. /
Katie Suttonové je třináct a je odbornicí na to, jak nejlíp zvládnout dospělé. Ví přesně, co udělat, aby z nich dostala maximum. Rozhodne se proto napsat příručku a pomoci tak dalším ubohým puberťákům. Brzy však zjistí, že to až taková legrace není.
Main Author: | Smith, Jenny |
---|---|
Other Authors: | Vlčková, Dana, Nováková, Zdeňka, 1982- |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Brno :
Jota,
2012
|
Edition: | Vyd. 1. |
Series: |
Beletrie pro děti a mládež
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 01421nam a2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 77755 | ||
005 | 20171114203055.0 | ||
008 | 120530s2012 xr |||||||||||||||||cze d | ||
020 | |a 978-80-7462-0751 |q (váz.) : |c 258.00 Kč | ||
040 | |a SOG001 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
100 | 1 | |a Smith, Jenny |7 kv2012702331 |4 aut |9 745743 | |
245 | 1 | 0 | |a Jak zacvičit s rodiči : |b tajný deník Katie S. / |c Jenny Smithová ; [z anglického originálu ... přeložila Dana Vlčková] ; [ilustrace Zdeňka Nováková] |
246 | 1 | 3 | |a Tajný deník Katie S. |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Brno : |b Jota, |c 2012 | ||
300 | |a 262 s. : |b il. | ||
490 | 1 | |a Beletrie pro děti a mládež | |
520 | |a Katie Suttonové je třináct a je odbornicí na to, jak nejlíp zvládnout dospělé. Ví přesně, co udělat, aby z nich dostala maximum. Rozhodne se proto napsat příručku a pomoci tak dalším ubohým puberťákům. Brzy však zjistí, že to až taková legrace není. | ||
653 | 0 | |a dívčí romány |a anglické romány |a C | |
700 | 1 | |a Vlčková, Dana |4 trl | |
700 | 1 | |a Nováková, Zdeňka, |d 1982- |7 xx0142878 |4 ill |9 711179 | |
765 | 0 | |t Diary of a parent trainer | |
830 | 0 | |a Beletrie pro děti a mládež | |
910 | |a SOG001 | ||
999 | |c 77755 |d 77755 | ||
942 | |c KN | ||
993 | |0 0 |1 315700335728 |4 0 |6 VF_M |7 0 |9 201330 |a 167.70 |b 0 |c 335728 |e 4 |f VIN |g VF M |h 258.00 |i Krameriova K.D. |j 109 |l VF |m 2 |r 2021-04-17 |s 2020-08-27 |t 8 |w 2017-06-13 |y KN |